Pentru a adauga un produs in Nomenclator, aveti doua posibilitati:
Selectati din meniul programului Unelte - Nomenclatoare - Produse
In fereastra de Adaugare Produs completati toate datele produsului care urmeaza a fi adaugat.
Dupa ce ati
completat toate datele apasati pe butonul
Produse mai pot fi adaugate din ferestrele de emitere documente: avize, facturi, bonuri fiscale.
Cand incepeti sa utilizati programul, la emiterea primului document (aviz, factura, bon fiscal) veti fi intrebat daca doriti sa adugati produsul in nomenclator. Din aceeasi fereastra de dialog aveti posibilitatea de a opta pentru salvarea in nomenclator a tuturor produselor nou adaugate sau, din contra, pentru a nu salva in nomenclator produsele nou adaugate. Bifand mesajul inainte de a alege Da/Nu, programul va memora actiunea si fereastra de dialog nu se va mai afisa.
Daca nu bifati mesajul, fereastra aceasta de dialog va aparea la fiecare produs nou adaugat la emiterea unui document.
Asupra acestei setari puteti reveni oricand din meniul Configurare > Configurari program > Configurari generale