Manual Utilizare > CAP. 2 MENIUL PROGRAMULUI > Rapoarte > Raport operatiuni client > Raport sold per document
PreviousNext

Raport sold per document

Acest raport prezinta toate documentele emise pentru clientul selectat (inclusiv avize si proforme), incasarile fiind asociate facturilor emise.
Pentru fiecare factura emisa este afisat soldul in functie de situatia existenta la momentul generarii raportului.
Daca a fost bifata optiunea de a afisa si facturile proforme se calculeaza soldurile (initial si final) si in functie de ele. Daca optiunea nu este bifata, valorile calculate sunt doar cele legate de facturi si de incasari.
In momentul in care deschideti Raportul operatiuni client situatia prezentata este pentru clientul pentru care s-a facut ultima emitere de document in program.

Pentru a genera un Raport sold pe document pentru un anumit client completati:

Client
Denumire - completati numele clientului pentru care doriti sa generati raportul 
CIF - completati Codul de Identificare Fiscala al clientului pentru care doriti sa generati raportul 
Cod Client - completati codul clientului pentru care doriti sa generati raportul 

Puteti genera un raport care sa afiseze operatiunile emise pentru clientul selectat intr-un anumit interval de timp sau puteti opta pentru o data exacta pana la care sa fie generat raportul.

Pentru o perioada - pentru a afisa operatiunile emise intr-o anumita perioada trebuie sa bifati optiunea Pentru o perioada si apoi sa alegeti intervalul de timp in care au fost efectuate operatiunile (Data Inceput/Data Sfarsit).
La data - selectat data pana la care doriti sa fie generat raportul.

Moneda - raportul generat poate include toate documentele indiferent de moneda in care au fost emise - trebuie sa selectati Toate monedele; in acest caz valorile afisate vor fi calculate in Lei, in functie de cursul valutar folosit la emitere;
Daca doriti sa vizualizati situatia documentelor emise exclusiv intr-o anumita moneda trebuie sa selectati din lista moneda respectiva.

Raportul poate include:

Facturi si incasari - bifati pentru a afisa in raport facturile si incasarile
Proforme - bifati pentru a afisa in raport si proformele pentru care nu s-a emis factura
Avize - bifati pentru a afisa in raport si avizele pentru care nu s-a emis factura

Observatii referitoare la Sold Raportul prezinta la final 2 solduri; in functie de perioada pentru care este generat raportul Soldul este calculat astfel:

Raport pentru o perioada

- afiseaza un sold calculat exclusiv pentru operatiunile emise in intervalul de timp selectat
- afiseaza un sold final pentru clientul respectiv, calculat la data la care se genereaza raportul

 

Raport la data 

- afiseaza un sold calculat pentru toate operatiunile efectuate pana la data selectata 
- afiseaza un sold final pentru clientul respectiv, calculat la data la care se genereaza raportul
(De exemplu: daca data la care se genereaza raportul este identica cu data selectata atunci cele doua solduri vor fi identice)

NOTA

In cazul incare o chitanta reprezinta incasare pentru mai multe facturi, in dreptul facturilor respective este afista valoarea corespunzatoare, colorata in verde.
In raport documentele anulate sunt marcate cu rosu.

Raportul operatiuni client se poate vizualiza si din fereastra de emitere documente (avize, facturi, chitante). Dupa selectarea unui client din lista de clienti existenti, in dreapta campului Denumire client va aparea butonul Prin apasarea acestui buton puteti vizualiza raportul pentru clientul selectat.

 


Copyright 2007-2013 Smart Bill