Aces raport prezinta toate
facturile si incasarile emise pentru clientul selectat, in ordinea emiterii lor,
fara a asocia documentele de incasare facturilor corespunzatoare.
Soldul este
afisat progresiv, fiind calculat in urma fiecarui document prezent in raport -
factura sau incasare.
Soldul final afisat reprezinta
diferenta intre totalul valorii facturate si totalul valorii incasate in
intervalul de timp selectat decatre dvs.
Pentru a genera un Raport evolutie
sold client completati:
Client
Denumire - completati numele
clientului pentru care doriti sa generati raportul
CIF
- completati Codul de Identificare Fiscala al clientului pentru care doriti sa
generati raportul
Cod Client - completati codul
clientului pentru care doriti sa generati raportul
Puteti genera un raport
care sa afiseze operatiunile emise pentru clientul selectat intr-un anumit
interval de timp sau puteti opta pentru o data exacta pana la care sa fie
generat raportul.
Pentru o perioada - pentru a afisa operatiunile
emise intr-o anumita perioada trebuie sa bifati optiunea Pentru o perioada si apoi sa alegeti intervalul de timp in
care au fost efectuate operatiunile (Data Inceput/Data
Sfarsit).
La data - selectat data
pana la care doriti sa fie generat raportul.
Moneda - raportul generat poate include toate
documentele indiferent de moneda in care au fost emise - trebuie sa selectati
Toate monedele; in acest caz
valorile afisate vor fi calculate in Lei, in functie de cursul valutar folosit
la emitere;
Daca doriti sa vizualizati situatia documentelor emise exclusiv
intr-o anumita moneda trebuie sa selectati din lista moneda
respectiva.
NOTA
Facturie pentru care data scadenta a expirat au afisata aceasta data in culoare rosie.