Raport Avize

Contine toate avizele emise.

Pentru fiecare document afisat in Raport exista posibilitatea de a adauga observatii. Aceste informatii suplimentare, comentarii, note pot fi introduse in coloana Observatii din dreapta tabelului. Pentru a putea completa in coloana Observatii dati click in celula corespunzatoare documentului.

De asemenea in raport aveti posibilitatea sa modificati avizul; sa vizualizati datele clintului pentru care a fost emis sau sa emiteti o factura pe baza acestuia. Pentru a accesa aceste optiuni apasati butonul rotita

Apoi din lista afisata alegeti operatiunea dorita:

Pentru a tipari mai multe documente intr-un mod cat mai simplu, introduceti datele pentru filtrare, in raportul generat vor aparea toate facturile care corespund criteriilor de cautare. Apasati butonul  pentru a tipari toate documentele afisate in raportul generat in urma filtrarii

Pentru a cauta un anumit aviz selectati modalitatea Cautare Simpla / Cautare Avansata

Cautare Simpla

Completati denumirea clientului, intervalul de timp in care a fost emisa avizul (Data De la /Pana la), seria documentului.
Apasati pe butonul Filtreaza

Cautare Avansata

Denumire Client - completati numele clientului pentru care a fost emis avizul
CIF - completati Codul de Identificare Fiscala al clientului pentru care a fost emis avizul
Cod Client - completati codul clientului pentru care a fost emis avizul
Data De la/Pana la - este intervalul de timp in care a fost emis avizul pe care il cautati
Contine produsul - se completeaza denumirea unui produs care apare avizul
Serie - completati seria avizului cautat
Numar - completati numarul avizului cautat
Filtreaza - apasati pe acest buton dupa completarea datelor pentru a vedea rezultatele ce corespund configurarii dumneavoastra
Export Excel - selectati acest buton pentru a obtine situatia avizelor intr-un fisier Excel cu extensia .xls.
Iesire - apasati acest buton pentru a parasi Raportul