Acest raport prezinta toate
documentele emise pentru clientul selectat (inclusiv avize si proforme),
incasarile fiind asociate facturilor emise.
Pentru fiecare factura emisa este
afisat soldul in functie de situatia existenta la momentul generarii
raportului.
Daca a fost bifata optiunea de a afisa si facturile proforme se
calculeaza soldurile (initial si final) si in functie de ele. Daca optiunea nu
este bifata, valorile calculate sunt doar cele legate de facturi si de incasari.
In momentul in care deschideti Raportul operatiuni client situatia
prezentata este pentru clientul pentru care s-a facut ultima emitere de document
in program.
Pentru a genera un Raport sold pe document pentru un anumit client completati:
Client
Denumire - completati numele
clientului pentru care doriti sa generati raportul
CIF
- completati Codul de Identificare Fiscala al clientului pentru care doriti sa
generati raportul
Cod Client - completati codul
clientului pentru care doriti sa generati raportul
Puteti genera un raport care sa afiseze operatiunile emise pentru clientul selectat intr-un anumit interval de timp sau puteti opta pentru o data exacta pana la care sa fie generat raportul.
Pentru o perioada - pentru a afisa operatiunile
emise intr-o anumita perioada trebuie sa bifati optiunea Pentru o perioada si apoi sa alegeti intervalul de timp in
care au fost efectuate operatiunile (Data Inceput/Data
Sfarsit).
La data - selectat data
pana la care doriti sa fie generat raportul.
Moneda -
raportul generat poate include toate documentele indiferent de moneda in care au
fost emise - trebuie sa selectati Toate monedele; in
acest caz valorile afisate vor fi calculate in Lei, in functie de cursul valutar
folosit la emitere;
Daca doriti sa vizualizati situatia documentelor emise
exclusiv intr-o anumita moneda trebuie sa selectati din lista moneda
respectiva.
Raportul poate include:
Facturi si
incasari - bifati pentru a afisa in raport facturile si
incasarile
Proforme - bifati pentru a afisa in raport si
proformele pentru care nu s-a emis factura
Avize - bifati
pentru a afisa in raport si avizele pentru care nu s-a emis factura
Observatii referitoare la Sold Raportul prezinta la final 2 solduri; in functie de perioada pentru care este generat raportul Soldul este calculat astfel:
- afiseaza un sold calculat
exclusiv pentru operatiunile emise in intervalul de timp selectat
- afiseaza
un sold final pentru clientul respectiv, calculat la data la care se genereaza
raportul
- afiseaza un sold calculat
pentru toate operatiunile efectuate pana la data selectata
- afiseaza
un sold final pentru clientul respectiv, calculat la data la care se genereaza
raportul
(De exemplu: daca data la care se genereaza raportul este identica
cu data selectata atunci cele doua solduri vor fi
identice)
NOTA
In cazul incare o chitanta
reprezinta incasare pentru mai multe facturi, in dreptul facturilor respective
este afista valoarea corespunzatoare, colorata in verde.
In
raport documentele anulate sunt marcate cu rosu.
Raportul operatiuni client se poate vizualiza si
din fereastra de emitere documente (avize, facturi, chitante). Dupa selectarea
unui client din lista de clienti existenti, in dreapta campului Denumire client va aparea butonul Prin apasarea acestui buton puteti vizualiza raportul pentru
clientul selectat.