Contine toate avizele emise.
Pentru fiecare document afisat in Raport exista posibilitatea de a adauga observatii. Aceste informatii suplimentare, comentarii, note pot fi introduse in coloana Observatii din dreapta tabelului. Pentru a putea completa in coloana Observatii dati click in celula corespunzatoare documentului.
De asemenea
in raport aveti posibilitatea sa modificati avizul; sa vizualizati datele
clintului pentru care a fost emis sau sa emiteti o factura pe baza acestuia.
Pentru a accesa aceste optiuni apasati butonul rotita
Apoi din lista afisata alegeti operatiunea dorita:
Pentru a
tipari mai multe documente intr-un mod cat mai simplu, introduceti datele pentru
filtrare, in raportul generat vor aparea toate facturile care corespund
criteriilor de cautare. Apasati butonul
pentru a tipari toate documentele afisate in
raportul generat in urma filtrarii
Pentru a cauta un anumit aviz selectati modalitatea Cautare Simpla / Cautare Avansata
Completati denumirea
clientului, intervalul de timp in care a fost emisa avizul (Data De la /Pana
la), seria documentului.
Apasati pe butonul Filtreaza
Denumire Client - completati
numele clientului pentru care a fost emis avizul
CIF - completati Codul de
Identificare Fiscala al clientului pentru care a fost emis avizul
Cod Client
- completati codul clientului pentru care a fost emis avizul
Data De la/Pana
la
- este intervalul de timp in care a fost emis avizul pe
care il cautati
Contine produsul - se completeaza denumirea unui produs care
apare avizul
Serie - completati seria avizului cautat
Numar - completati
numarul avizului cautat
Filtreaza - apasati pe acest buton dupa completarea
datelor pentru a vedea rezultatele ce corespund configurarii
dumneavoastra
Export
Excel - selectati acest buton pentru a obtine situatia
avizelor intr-un fisier Excel cu extensia .xls.
Iesire - apasati acest buton pentru a parasi Raportul