Manual Utilizare > CAP. 2 MENIUL PROGRAMULUI > Rapoarte > Raport operatiuni client > Raport evolutie sold client
PreviousNext

Raport evolutie sold client

Aces raport prezinta toate facturile si incasarile emise pentru clientul selectat, in ordinea emiterii lor, fara a asocia documentele de incasare facturilor corespunzatoare.
Soldul este afisat progresiv, fiind calculat in urma fiecarui document prezent in raport - factura sau incasare.
Soldul final afisat reprezinta diferenta intre totalul valorii facturate si totalul valorii incasate in intervalul de timp selectat decatre dvs.
Pentru a genera un Raport evolutie sold client completati:

Client
Denumire - completati numele clientului pentru care doriti sa generati raportul 
CIF - completati Codul de Identificare Fiscala al clientului pentru care doriti sa generati raportul 
Cod Client - completati codul clientului pentru care doriti sa generati raportul 


Puteti genera un raport care sa afiseze operatiunile emise pentru clientul selectat intr-un anumit interval de timp sau puteti opta pentru o data exacta pana la care sa fie generat raportul.

Pentru o perioada - pentru a afisa operatiunile emise intr-o anumita perioada trebuie sa bifati optiunea Pentru o perioada si apoi sa alegeti intervalul de timp in care au fost efectuate operatiunile (Data Inceput/Data Sfarsit).
La data - selectat data pana la care doriti sa fie generat raportul.

Moneda - raportul generat poate include toate documentele indiferent de moneda in care au fost emise - trebuie sa selectati Toate monedele; in acest caz valorile afisate vor fi calculate in Lei, in functie de cursul valutar folosit la emitere;
Daca doriti sa vizualizati situatia documentelor emise exclusiv intr-o anumita moneda trebuie sa selectati din lista moneda respectiva.

NOTA

Facturie pentru care data scadenta a expirat au afisata aceasta data in culoare rosie.

Exemplu Raport evolutie sold client - "la data"

Exemplu Raport evolutie sold client - "pentru o perioada"

 


Copyright 2007-2013 Smart Bill